niedziela, 15 listopada 2020

Gościnnie Jowita/Guest Designer

Z wielką przyjemnością przedstawiamy Wam kolejnego gościa. Zawitała do nas dzisiaj 

JOWITA

zwyciężczyni wyzwania nr 72, z przepiękną inspiracją :) 

Zapraszamy do poznania jej bliżej i obejrzenia pracy, którą specjalnie dla nas wykonała!


Witajcie !

Bardzo się cieszę, że mogę dziś gościć na blogu ScrapAndMe. Mam na imię Jowita, a moje prace publikuję na Facebooku pod nazwą ScrapItka. W zeszłym roku skończyłam technikum, a teraz dużą ilość swojego wolnego czasu poświęcam trzem kotom i  scrapowaniu. Rękodzieło od dawna przewijało się w moim życiu, od zawieszek z modeliny i biżuterii w czasach gimnazjum, zahaczając o decoupage i kończąc na moim ukochanym scrapbookingu, którym zaczęłam się zajmować prawie 3 lata temu. Lubię tworzyć ukwiecone, pastelowe prace. U mnie są to głównie kartki i czekoladowniki, a ostatnimi czasy robię też kwiaty z papieru. Przygotowałam imieninową kartkę z najnowszej, prześlicznej kolekcji Especially for you z ręcznie wykonanymi kwiatami.

Pozdrawiam Was ciepło, trzymajcie się!


 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)