wtorek, 18 kwietnia 2023

Chrzest na różowo - Monika Jakubowska

Witajcie, tu Monika.
Z najnowszej kolekcji Celebrations Rouge 2 Scrapandme zrobiłam super słodką pamiątkę chrztu. 
Użyłam arkusza  Celebrations Rouge 2 01/02, okleiłam nim kartkę i pudełko. 
Dodałam też okrągłą grafikę wyciętą z okładki, mnóstwo listków z arkusza Leaves 10
 i dodatkowe listki, które wycięłam wykrojnikiem z zielonej strony papieru Bright & Soft 07/08.
 


 
Użyte produkty:
 



Dziękuję za spotkanie i pozdrawiam! 


 

4 komentarze:

  1. How wonderful this is Monika, so very beautifully done in these fine, soft colours! Just love your gorgeous flowers! 🥰
    Miłego dnia.
    Pozdrowienia, Wilma.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna pamiątka, cudne kwiatuszki. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)