niedziela, 2 kwietnia 2023

Wielkanoc pełna kwiatów - Monika Jakubowska

Witajcie, tu Monika.
Wielkanoc tuż, tuż, ale mam dla Was jeszcze trzy świąteczne karteczki, 
zrobione z najnowszych kolekcji. 
Pierwszą zrobiłam z najnowszej kolekcji Celebrations Rouge 2. Użyłam  arkusza numer 03/04, 
na nim nakleiłam piękny wianek wycięty z Celebrations Rouge 2 Flowers 1, 
z tego samego papieru wycięłam mniejsze kwiaty i śliczne, malutkie kwiatuszki. 
Listki pochodzą z Leaves 04. W gniazdku, który zrobiłam z sizalu i mchu umieściłam jajeczka - czyli baloniki wycięte z Wedding 1. 
To raczej nietypowe zastosowanie, ale moim zdaniem sprawdziły się świetnie :)
Drugą ozdobiłam papierami z arkuszy Sapphire Days 07 i 06. 
Do trzeciej użyłam jaśniejszych papierów z kolekcji Celebrations Blue 2, arkusza nr 11 i 06, 
dodałam też wianuszek z Forget-me-nots i żółte kwiaty. 
Do obu niebieskich kompozycji kwiatowych dodałam śliczne listki z Leaves 10 i Leaves 2 
oraz mnóstwo pojedynczych niezapominajek wyciętych z Forget-me-nots. 
 


 





  
Użyte produkty:  



 

 
 
 



 
Dziękuję za spotkanie i pozdrawiam serdecznie!

 

2 komentarze:

  1. You made very, very beautiful creations Monika. Love it, with all those pretty flowers! 🥰
    Have a nice and sunny 🌞day!
    Pozdrowienia, Wilma.

    OdpowiedzUsuń
  2. Thank you so much dear Wilma!
    Hugs and kisses :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)