piątek, 19 stycznia 2024

Dekor z rameczkami- Ania Rokicka

 Witajcie kochani!

Na dzisiejszą inspirację postanowiłam stworzyć dekor w którym wykorzystałam kilka mniejszych rameczek. Ułożyłam z nich dekoracyjny panel i ozdobiłam papierami i kwiatami z kolekcji Sapphire Days- jednej z moich ulubionych kolekcji 😍 Zanim moja dekoracja powędruje do babci, z tyłu umieszczę dedykację i życzenia. Zachęcam Was do zabawy papierami. Scrapbooking to o wiele więcej niż tylko kartki i albumy. Twórzmy z radością 🫶🏻

Zapraszam Was na nasz profil na instagramie- dołączcie do mnie podczas tworzenia w rolce, którą tam dla Was zostawiłam. 





Wykorzystałam:








Pozdrawiam serdecznie
Ania



1 komentarz:

  1. Cudowna, Ania! Grandmother will be very pleased with it! 'Sapphire Days' is one of my favourits...🥰
    Miłego dnia i miły weekend!
    Pozdrowienia, Wilma. 🍀

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)