czwartek, 18 stycznia 2024

Kartka urodzinowa

 Witajcie Kochani.

Moja dzisiejsza inspiracja stworzona została by trochę ocieplić chłód za oknem, bo trzeba przyznać, że zima nie odpuszcza. Przepiękna kolekcja  Sunflowers z cudnymi słonecznikami idealnie pasowała mi do tej pięknej pani. Elementy do wycinania tworzą kompozycję, która nadaje przestrzenności i wzbogaca kartkę.  

Jest to moja ostatnia inspiracja i chciałabym z tego miejsca bardzo serdecznie podziękować Wam za ten wspólny czas i możliwość tworzenia dla Was. Również dziękuje Ani Karpińskiej za to, że mogłam być częścią tak utalentowanego zespołu projektantek i oczywiście dziewczynom, które tu poznałam. Cudowny zespół - dziękuję za te piękne pół roku.






Papiery, które wykorzystałam to:





Miłego tworzenia- Ania




1 komentarz:

  1. Ania, just love it! You made another stunning card! 👏🥰
    Pozdrowienia, Wilma. 🍀

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)