wtorek, 11 czerwca 2024

Notebook by Valerija


Hello, hello!
I am happy to present my new inspiration made of gorgeous colourful paper collection Summer Meadow. This color combination is so bright and cheerful! I really love it! This time I decided to make a notebook with aged pages. To decorate the pages, I used cut out elements from the collection, as well as complemented them with stamping and acrylics. Hope you will be inspired! And I wish you to enjoy these amazing summer days! 

Cześć cześć!
Z radością przedstawiam Wam moją nową inspirację, wykonaną z przepięknych kolorowych papierów z kolekcji  Summer Meadow. To połączenie kolorów jest takie radosne! Naprawdę to kocham! Tym razem postanowiłam zrobić notatnik z postarzanymi kartkami. Do dekoracji stron wykorzystałam wycięte elementy z kolekcji, a także uzupełniłam je stemplami i akrylami. Mam nadzieję, że będziecie zainspirowani! Życzę Wam, żebyście cieszyli się tymi niesamowitymi, letnimi dniami!

 








użyłan :






1 komentarz:

  1. Pretty creation with this wonderful collection! Cudowna... 👏
    Miłego wieczoru. Pozdrowienia, Wilma. 🍀

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)