czwartek, 13 czerwca 2024

Pudełka dla nauczycieli- Ania Rokicka

Witajcie kochani!

Zbliżający się koniec roku szkolnego to doskonała okazja, by wyrazić wdzięczność naszym ukochanym nauczycielom. W ramach podziękowania, stworzyłam dwa wyjątkowe pudełka, które mogą pomieścić słodkości lub inne drobne upominki. 

Do wykonania tych pudełek użyłam przepięknej kolekcji papierów Sunny Blooms, która od razu skradła moje serce. Żywe kolory i subtelne wzory tych papierów dodają moim projektom niepowtarzalnego uroku i elegancji, czyniąc je idealnymi na każdą okazję.

Jeśli poszukujecie inspiracji do własnych projektów DIY lub po prostu chcecie zobaczyć, jak powstawały te wyjątkowe pudełka, serdecznie zapraszam do obejrzenia filmu. Mam nadzieję, że moje prace zainspirują Was do tworzenia własnych, wyjątkowych prezentów dla bliskich.

Zapis transmisji na żywo znajdziecie tutaj







Wykorzystałam: 













Pozdrawiam serdecznie
Ania




1 komentarz:

  1. You made lovely creations Ania and I loved the tutorial... 👏 🥰
    Miłego wieczoru. Pozdrowienia, Wilma. 🍀

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)