piątek, 19 lipca 2024

Kartka urodzinowa dla szefowej- Ania Rokicka

 Witajcie kochani!

Dziś chciałabym podzielić się z Wami wyjątkowym projektem, który stworzyłam z okazji urodzin naszej kochanej szefowej Ani. To kartka kopertowa wykonana z przepięknej kolekcji papierów Sunny Blooms. 

Wspomiana kolekcja od razu przykuła moją uwagę swoimi delikatnymi, pastelowymi kolorami i pięknymi wzorami kwiatowymi. Wiedziałam, że będą one idealne na tę okazję. To właśnie z tych papierów postanowiłam stworzyć kopertówkę, która miała być elegancka, a zarazem pełna ciepła i serdeczności.

Praca nad tą kartką była dla mnie wyjątkowym wyzwaniem, ponieważ była to pierwsza praca, którą stworzyłam z tych papierów. Chciałam, aby kartka była perfekcyjna i oddawała całą moją wdzięczność i szacunek dla jubilatki. Najtrudniejszą częścią było utrzymanie projektu w tajemnicy, aby niespodzianka się udała. Czekałam z niecierpliwością, aż kartka trafi w ręce szefowej.

Mam nadzieję, że ta kartka będzie miłym wspomnieniem dla naszej Ani przez wiele lat.


Wykorzystałam:

Pozdrawiam serdecznie

Ania






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)