środa, 24 lipca 2024

Kartki urodzinowe w pudełkach

 Witajcie

Kartki urodzinowe to bardzo wdzięczny temat. Można je spersonalizować pod konkretne zainteresowania jubilatów, albo dodać cyfrę urodzić bądź po prostu ozdobić je kwiatami - bo kwiaty kocha każdy ;)

Dlatego też na dzisiejszą inspirację przygotowałam takie właśnie kartki. Wykorzystałam do ich stworzenia trzy różne kolekcje, ale zobaczcie jak one się między sobą pięknie uzupełniają.

Jedną kartkę stworzyłam z najnowszej kolekcji Summer Flowers i połączyłam ją z kolekcją Summer Meadow, dzięki temu żółta kartka dostała ciut czerwonego pazura. Natomiast druga powstała z połączenia Bright & Soft z Summer Flowers i powstało romantyczne wspomnienie ogrodu.

Mam nadzieję że zainspirowałam Was do łączenia różnych kolekcji i eksperymentowania a tymczasem zapraszam na zdjęcia.













Ze sklepu użyłam:










Pozdrawiam, Agnieszka ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)