wtorek, 24 września 2024

Kartki ślubne

 Witajcie!

Najnowsza kolekcja - Rustic Christmas - jest niezwykle ciepła i klimatyczna. Dziewczyny z Dt stworzyły za jej pomocą wspaniałe świąteczne inspiracje - bo przecież do tego została stworzona, ale...

Ja postanowiłam, że pokażę Wam jej nieco inne oblicze.

Na dzisiejszą inspirację przygotowałam dwie ślubne kartki, jedną w drewniano - rustykalnym klimacie, a drugą w soczystym kolorze miłości.

Do stworzenia pierwszej wykorzystałam arkusz w przepiękne brązowe dechy oraz ten w jaśniutkie małe gwiazdki. Kompozycję wzbogaciłam koronką, sizalem, ręcznie robionymi kwiatami z bawełny oraz listeczkami z arkusza dodatków oraz wyciętymi gałązkami z zielonego arkusza z nadrukowanymi białymi elementami. Żeby całości nadać ślubny ton to na centralnym miejscu umieściłam jeszcze piękną tekturkę młodej pary i dodałam klockowy napis love.

Druga kartka powstała natomiast z soczyście czerwonego arkusza z delikatną fakturą oraz arkusza w subtelne nutki. Tutaj również użyłam tekturki, jednak w formie ramki, którą podkleiłam serwetką z wykrojnika. Na tej kartce znalazły się czerwone kwiaty i powstały one z arkusza z kolekcji. Wycięłam je wykrojnikiem a następnie uformowałam dłutkami kulkowymi. Środki do kwiatów to szklane kuleczki, które sprawdziły się tutaj idealnie również jako dodatkowe dekoracje kartki.

Mam nadzieję, że taka odsłona zimowej kolekcji wam się podoba i chętnie stworzycie podobne prace. Zapraszam do obejrzenia zdjęć:


                                        

                                       

 











 tutaj taka ciekawostka - kokardka jest wycięta z bombki ;)


W sklepie kupicie:






 

Pozdrawiam Agnieszka ;*





















2 komentarze:

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)