poniedziałek, 9 września 2024

Świątecznie z Rustic Christmas - Monika Jakubowska

 Witajcie, tu Monika :)

Mam dzisiaj dla Was kartkę, którą zrobiłam ze świeżutkich papierów  z kolekcji Rustic Christmas Scrapandme. 
Kolekcja zawiera mnóstwo ciepłych i chłodniejszych świątecznych papierów, deseczki, sweterek, cudne kwiaty i prześliczne świąteczne grafiki. 
Z tych wszystkich śliczności wybrałam do dzisiejszej kartki 
ciepłe czerwienie papieru Rustic Christmas 09/10 i sweterkową stronę Rustic Christmas 05/06. 
Okleiłam nimi bazę i zrobiłam z nich shaker-box. 
Wypełniłam go koralikami, a na bokach kartki zrobiłam kompozycje kwiatowe 
z moich kwiatów z gałązkami z Christmas 20. 
Dodałam też prezenciki wycięte z Christmas 22 i przeuroczego krasnala z Gnomes 1. 
Napis pochodzi z okładki kolekcji.
 



 Użyte produkty:

 






Dziękuję za spotkanie i pozdrawiam!


2 komentarze:

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)