sobota, 19 października 2024

Kartka ślubna- Ania Rokicka

Witajcie kochani!

Dziś chciałabym podzielić się z Wami moją najnowszą pracą – kartką ślubną, którą stworzyłam z jednej z moich ulubionych kolekcji papierów “Rosy Days”. Choć kolekcja ta ma już kilka lat, jej klasyczny i romantyczny charakter sprawia, że wciąż jest niezawodnym wyborem do projektów takich jak ten.

Kolekcja “Rosy Days” zachwyca delikatnymi pastelowymi kolorami oraz subtelnymi, kwiatowymi wzorami, które idealnie wpisują się w klimat ślubnych dekoracji. W mojej pracy dominuje motyw eleganckiej pary młodej otoczonej kwiatami w odcieniach różu i bieli. Dodatkowo, wykorzystałam ażurowe koronki, które nadają całości lekkości i romantyzmu.

Kolekcja “Rosy Days” pomimo swojego wieku nadal doskonale się sprawdza, szczególnie w takich projektach jak kartki ślubne, gdzie liczy się elegancja i romantyzm. Jeśli szukacie papierów, które nigdy nie wyjdą z mody, to ta kolekcja jest idealnym wyborem.

Mam nadzieję, że moja praca zainspiruje Was do sięgnięcia po starsze, ale wciąż aktualne kolekcje, które skrywają w sobie wiele możliwości i piękna!






Wykorzystałam:







Pozdrawiam serdecznie
Ania


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)