czwartek, 17 października 2024

Świąteczne pudełka- Ania Rokicka

Witajcie kochani!

Podczas ostatniego live wspólnie wykonaliśmy świąteczne pudełko, którego bazę stworzyliśmy od zera. To świetny sposób na przygotowanie unikalnych, ręcznie robionych opakowań na prezenty. Wybrałam kolekcję papierów Rustic Christmas, która doskonale oddaje ciepły, rustykalny klimat Świąt Bożego Narodzenia. Pudełko udekorowałam elementami uciętymi z arkuszy dodatkowych, a delikatna koronka dodała całości elegancji. Tego typu projekty to idealna okazja, aby połączyć różne techniki i materiały, a efektem jest coś niepowtarzalnego.

Live z naszego spotkania jest zapisany, więc możecie do niego wrócić w dowolnym momencie, aby ponownie prześledzić cały proces krok po kroku. Jeśli nie mogliście być z nami na żywo, to świetna okazja, aby nadrobić i stworzyć własną wersję pudełka. Tworzenie tego projektu sprawiło mi mnóstwo radości, a najlepsze było to, że mogłam to robić razem z wami! Zawsze cenię sobie te wspólne chwile, kiedy możemy dzielić się pasją i kreatywnością.

Pamiętajcie też, że na naszej grupie na Facebooku trwa konkurs! Jeśli zainspirowałam was do działania, pochwalcie się swoimi pudełkami. Wystarczy, że wstawicie zdjęcie swojego projektu pod specjalnym postem konkursowym. Nie mogę się doczekać, żeby zobaczyć wasze pudełka. 





Wykorzystałam:








Pozdrawiam serdecznie
Ania


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)