czwartek, 9 stycznia 2020

Gościnna projektantka Małgorzata Paszt

Mamy przyjemność przedstawić Wam kolejnego gościa na naszym blogu, a jest nim...

We have pleased to present to you another guest on our blog, and it is...

Małgorzata Paszt



Mam na imię Gosia. Scrapbooking uwielbiam od dawna, ale dopiero kilka lat temu zaczęłam się na poważnie tym interesować. Kartki i inne projekty scrapowe tworzę głównie dla przyjemności, relaksu i dla odreagowania trudnych chwil :) Styl w scrapbookingu, który najbardziej lubię i który odzwierciedla co mi w duszy gra to shabby chic oraz crafty ostatnio też próbuje stylu clean and simple czyli istne szaleństwo :) Tworzę prace bogate, przestrzenne, z dużą ilością koronek, tekturek, listków, kwiatów z foamiranu ,które są mojego autorstwa. Kocham scrapbooking za radość i wolność, którą mi daje. Cieszę się,że mogę gościć na blogu ScrapAndMe wśród tak bardzo utalentowanych projektantek :) W swoich pracach użyłam papierów z kolekcji Simple Story 2 beige, Sentimentals 09,11 oraz Pink Blossom. Dodam,że jestem szczęśliwą posiadaczką wszystkich kolekcji ScrapAndMe :) i staram się najlepiej jak potrafię wykorzystać ich piękno w swoich scrapowych projektach.
Pozdrawiam Małgorzata Paszt.

Bardzo dziękujemy Gosi za piękną gościnną inspirację :) 



  
 

2 komentarze:

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)