sobota, 25 stycznia 2020

Słodki bobas LO / Sweet child LO

Witajcie kochani!
Od zawsze uwielbiałam wszelkie LO ze zdjęciami słodkich bobasów i dawno temu postanowiłam sobie, że jak już mój bobas się pojawi to wtedy na podstawie zrobionych mu słodkich zdjęć ja sama będę tworzyć takie prace. No i co... moje dziecie skonczy za chwile 1,5 roku, a ja do tej pory zrobilam ok 3 layoutów :) Każdego dnia gdy sobie o tym przypomnę śmieje się z siebie ogromnie :)
A więc dzisiaj dzielę się z Wami pracą z moją Olivią sprzed półtorej roku w pięknych różowo fioletowych odcieniach :)

Hello everyone!
I've always loved LO made with sweet photos of children and long time ago said to myselft that when mine will have such photos I will be making a lot of layouts. So.... since my first child was born (about 1,5 yr ago) I made like 3 LOs and the one I share with you today :)  I laugh to myself each day reminding about it to myself.
So I present today pinkish with a bit of violet layout with my sweet Olivia in the middle from her very first days of long beautiful life  <3












Wykorzystałam / I used


Ściskam mocno / Hugs

3 komentarze:

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)