niedziela, 21 czerwca 2020

Gościnnie Edyta Hulka/Guest designer

Z wielką przyjemnością przedstawiamy Wam kolejnego gościa. Zawitała do nas dzisiaj 
zwyciężczyni wyzwania nr 66, z przepiękną inspiracją :) 
Zapraszamy do zapoznania się z jej pracą.


Witajcie:)
Mam tę ogromną przyjemność gościć dzisiaj na blogu ScrapAndMe. Na nasze dzisiejsze spotkanie przygotowałam kartkę pop up box na uroczystość Chrztu Świętego. Do tego celu wykorzystałam papiery z przepięknej i subtelnej kolekcji Simple Story Beige, jej delikatne beże idealnie komponują się ze złotymi dodatkami. Powstała w ten sposób bardzo bogata aranżacja ze złotem w stylu retro. Ciekawe czy zauważycie motylki... pochodzą z firmowego logo umieszczonego na każdym arkuszu papieru i szkoda, żeby tak piękne motylki się zmarnowały, prawda?
Mam nadzieję, że moja propozycja Wam się spodoba, pozdrawiam serdecznie wszystkich wielbicieli papierów ScrapAndMe. 
Dziękujemy Edycie, że przyjęła naszego zaproszenie, 
a Was zapraszamy do udziału w trwających i kolejnych wyzwaniach :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)