piątek, 5 czerwca 2020

Gościnnie Magdalena Zygmunt


Dzień dobry :)

Z wielką przyjemnością gościmy dzisiaj na naszym blogu 



Zobaczcie co pisze o sobie i jaką piękną inspiracje przygotowała specjalnie dla ScrapAnMe.


Magda, aktualnie z Poznania :) rękodzieło (w różnych formach), towarzyszyło mi od zawsze. Fanka folkowych motywów, miłośniczka słoneczników, amatorka pieszych wycieczkach po górach, ciągle szukająca sobie kreatywnych zajęć - to w skrócie o mnie.

Długo zastanawiam się, jaką pracę wybrać do publikacji w tym miejscu. Papiery Scrapandme zawsze zachwycają mnie swoją delikatnością, zwiewnością, niesamowitym romantyzmem. A inspiracje jakie pojawiają się na stronie zawsze są zachwycające- niezwykle kunsztowne i koronkowo idealne. Sama nie tworzę raczej rozbudowanych kompozycji, choć ciągle się tego uczę, ale mam nadzieję że moja inspiracja przypadnie Wam do gustu. To drewniana skrzyneczka, w której wnętrzu kryje się ślubna kartka. Skrzyneczka jest przygotowana na większy finansowy prezent. Idealnie pomieści gotówkę, którą można w środku ujarzmić związaniem wstążki. Całość zdobią moje ulubione tekturki, których zwykle używam w swoich pracach w surowej formie oraz małe kwiatki z foamiranu. Papiery z kolekcji Nice Moments sprawiają, że nie trzeba nic więcej.









 

Bardzo dziękujemy Magdalenie za przyjęcie naszego zaproszenia, 
a Was zapraszamy już niedługo na kolejne wyzwanie.

4 komentarze:

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)