piątek, 31 lipca 2020

Flower photo album. Inspiration from Elena Senkovskaya./ Kwiatowy album na zdjęcia.

Hi friends! 
Today I will show you a small album that I made from a beautiful 
collection
  • Celebrations Rouge.
  • Cześć kochani!
    Dzisiaj chciałabum pokazać Wam mały album, który przygotowałam 
    z przepięknej kolekcji Celebrations Rouge.
  • The size of the album is 15x20 centimetres for three turns. 
    The pages are decorated with beautiful floral decor. The album can hold 15 photos.
    Rozmiar albumu to 15x20 centymetrów z trzema kartami. 
    Strony ozdobione są pięknymi kwiatowymi ornamentami. 
    Można w nim umieścić 15 zdjęć.











    I made the album, especially for my daughter.
    Album ten wykonałam specjalnie dla mojej córeczki.


    And in order to look at the album in more detail, I took a small video review.
    Dla lepszego zobaczenia detali mojej pracy przygotwałam małą wideoprezentację. 


    I used
    Inspirowała Was Elena Senkovskaya.



    Have a good day and see you all again!
    Życzę Wam miłego dnia i do zobaczenia wkrótce!

    1 komentarz:

    Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)