poniedziałek, 27 lipca 2020

Pudełko na pamiątki - Inspiracja Agnieszka Korman/Memory box


Witajcie kochani!
Dzisiaj przygotowałam pudełko na pamiątki, miejsce w którym można schować listy, pocztówki i zdjęcia przywołujące wspomnienia. Ozdobiłam je papierami z najnowszej kolekcji Blooming Magnolia. Odważnie sięgnęłam po zielony arkusz, choć nie byłam przekonana czy będzie dobrze komponowała się z różem. Jednak okazało się, że stanowią parę idealną.

Hello dear friends! Today I want to share with you a memory box for old letters, postcards or photos brings back memories. I decorated box with papers from the newest collection Blooming Magnolia. Bravely I picked a green sheet of paper, but I did not sure if it would go well with the pink. However, it becomes out that they are the perfect pair.

Pomiędzy listki i kwiaty wsunęłam błyskotki, koronki i małe cekiny.
Between the leaves and flowers, I stick jewels imitation, lace and small sequins.



  

Cieszę się, że mogłam pokazać Wam to sentymentalne pudełko.
Życzę Wam słonecznego lipca :) 
I am happy that I could show you this sentimental box.
I wish you a sunny July :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)