czwartek, 16 lipca 2020

Scrap z maleńką duszyczką / Layout with little person by Aleksandra Ziomek

Witajcie kochani!
chciałam się z Wami podzielić moim ostatnim layoutem z moją drugą słodką duszyczką Otylką! Nie mogę uwierzyć w to, że za chwilę skończy 6 mcy! Czas biegnie nieubłaganie szybko, a ja staram się łapać każde cenne momenty. Kolekcja Amidst the Roses idealnie podpasowała pod moje miętowe zdjęcie, a brzoskwiniowe kwiaty jeszcze mocniej podkreśliły jej piękno. Mam nadzięję, że spodoba się Wam moja inspiracja. Ja wprost uwielbiam to zdjęcie mojego dzieciątka!

Hello scraplovers!
I would love to share with you my latest layout with my second little person Otylia! In few days she will be 6 months old! The time flies so quick and I try very hard to capture every precious moment! Collection Amidst the Roses was perfect for my mint picture and peachy flowers make it even more beautiful. I hope you enjoy it as much as me. I love this picture of my sweet child <3 

 






Wykorzystałam / I used

Ściskam mocno / Hugs

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)