środa, 5 sierpnia 2020

Gościnnie Marzena Pliszczyńska/Gest designer

Z wielką przyjemnością przedstawiamy Wam kolejnego gościa. Zawitała do nas dzisiaj 
zwyciężczyni wyzwania nr 67, z przepiękną inspiracją :) 
Zapraszamy do zapoznania się z jej pracą.


Bardzo się cieszę, że mogę zagościć na blogu mojej ulubionej marki papierów. Długo się zastanawiałam z jakiej kolekcji papierów użyć, wszystkie są cudne. Uznałam, że będzie to Nice Moments, która zawładnęła mym sercem od dnia premiery. Odcienie różu i szarości to kolory, które w moich pracach często goszczą. Przygotowałam romantycznego shadow boxa wypełnionego kwiatami z foamiranu. Kocham kwiaty, więc w moich pracach jest ich zawsze dużo. Ta praca pokazuje całą mnie, czyli styl romantyczny, przepełniony mnóstwem dodatków. Z papierami Scrapandme zawsze miło mi się pracuje, ich uniwersalizm sprawia,że pasują do każdej pracy.









Dziękujemy Marzenie za przyjęcie zaproszenia 
i zaprezentowania tej pięknej pracy, wykonanej z naszych papierów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)