sobota, 15 sierpnia 2020

Gościnnie Violetta Falkowska

 Kolejny raz witamy na naszym blogu

Violettę Falkowską,

która jest laureatką 68 wyzwania.

Hej :) 
Jest mi ogromnie miło, że mogę ponownie gościć  w Waszych progach ;)
Od naszego ostatniego spotkania nie upłynęło dużo czasu. Nadal w moim życiu królują papiery – wycinam , kleję i tworzę głównie  kartki, ale małymi kroczkami zbliżam się do wykonania od podstaw pierwszego albumu – zobaczymy co z tego wyniknie ;)
Po cichutku zapełniam także  mój pierwszy mini art journal --być może kiedyś ujrzy światło dzienne :)
Co tutaj więcej mówić?  – kocham te ,,rękoczyny,, czuję że pozwalają mi osiągnąć wewnętrzną równowagę i spokój:).
Moją małą twórczość publikuję  na FB pod  (niedawno zmienioną ) nazwą -  ,,Smykałka,, :) -będzie mi bardzo mi miło jeśli wpadniecie ,,do mnie,, z wizytą :).


Uwielbiam wielowarstwowe prace,  dlatego moja dzisiejsza inspiracja również nie jest płaska :) 
Impulsem  do stworzenia tej kartki była kwiatowa girlanda, którą zobaczyłam jakiś czas temu  w bliżej nieznanej mi kwiaciarni. Całość powstała na bazie DL , którą wykonałam samodzielnie. Kompozycja opiera się na drewnianym patyczku i jest stworzona z cudownej kolekcji ,,Wśród róż,,. Moja papierowa girlanda została delikatnie pobielona białym gesso. Uzupełnieniem całego układu są perełki w płynie, postać dziewczynki oraz napis z przesłaniem ,,bądź sobą,,.
Umieszczona ,,wśród róż,, tańcząca osóbka jest nawiązaniem do napisu, ponieważ taniec to wolność, radość i swoboda w byciu takimi jakimi jesteśmy . 

Dziękuję pięknie za uwagę – pozdrawiam :)
                                                                            Violetta








My również dziękujemy Violettcie, za tą piękną gościnną inspirację :) 
A Was zapraszamy do udziału w naszych wyzwaniach!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)