środa, 15 września 2021

"Frosty Days" i pierwsza zimowa kartka

Witajcie!

Dzisiaj przychodzę do Was z prezentacją
naszej najnowszej kolekcji " Frosty Days".
Piękna zimowa kolekcja zainspirowała mnie
do stworzenia, pierwszej w tym roku, zimowej karteczki.

Wykonałam poziomą kartkę w formacie DL
z dość bogatą kompozycją.
Nie mogłam się powstrzymać od użycia wspaniałych elementów,
wyciętych z arkuszy z elementami do wycięcia.

W swojej pracy wykorzystałam arkusze 03/04, 05/06, 09/10
oraz "Christmas 05", "Christmas 06" i "Winter Frames".
Wszystko możecie prześledzić na filmie.

Serdecznie zapraszam na moją inspirację!





Zapraszam na prezentację kolekcji i tutorial na kartkę:


W pracy użyłam:

  

  

  

Serdecznie pozdrawiam, 
Monika Conca



1 komentarz:

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)