wtorek, 14 września 2021

Layout - Bright & Soft - Hetty Hall

Cześć, witam Was ponownie na naszym blogu. Ja jestem Hetty i dzisiaj pokażę moją inspirację.

W mojej pracy postanowiłam sięgnąć do cudownej kolekcji Brigh & Soft, gdyż uwielbiam jasny róż, który w połączeniu z zielonym tłem jeszcze lepiej się prezentuje. Wy też to widzicie? 
Wykorzystałam również kilka okien z tej kolekcji, a wszystko oprószyłam odrobiną brokatu, aby pracy nadać blasku.

Hello there and welcome back to another blog post, it is Hetty with you today.

For this post I decided to use the ever so gorgeous Bright & Soft collection, I just love the bright pinks and against the green background it really makes it stand out, don't you think? I also used some of the gorgeous windows and to finish  a bit of glitter for that added sparkle. 

Princess







Products Used:

 

 


Dziękuję za odwiedziny i do zobaczenia!
Thanks so much for visiting, see you again soon!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)