niedziela, 5 września 2021

Layout - Meadow Impressions - Hetty Hall

Witajcie przyjaciele i cieszę się ogromnie, że tu zajrzeliście. Dzisiaj pokażę Wam layout stworzony z przepięknej kolekcji Meadow Impression. Uwielbiam wszystkie odcienie fioletu. Ozdobiłam moją kompozycję kwiatami z papieru, które sama wykonałam. Oczywiście dodałam również dużo wyciętych elementów ułożonych warstwowo. Pracę wykończyłam dodając odbijające światło przezroczyste koraliki

 Hi there Friends and welcome, so glad you could join us. Today I am sharing a layout created with the gorgeous Meadow Impressions collection, I just love all shades of purple. I also made my own paper flower and coloured it to match the papers. Of course I did added lots of fussy cut elements and dimension. I finished the layout by adding some sparkle in the way of some clear beads.

Plant your own garden of happiness







Products Used:

 

Thanks so much for visiting, see you again soon!








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)