środa, 23 lutego 2022

Rękodzieło - pudełko i ramki z kolekcji Simple Story 3 Beige

Witam wszystkich!

Dzisiaj przypada moja inspiracja, bardzo Cieszę się, że się spotykamy! Chcę pokazać Wam pokazać moje rękodzieło, które wykonałam z jednej z moich ulubionych kolekcji Simple Story 3 Beige. Świetnie komponuje się z lnianym materiałem

Всем привет!

С вами Маркова Светлана. Очень рада нашей встрече! И сегодня я хочу показать вам шкатулку для рукоделия, которую сделала с использованием одной из моих любимейших коллекций Simple Story 3 beige . Она прекрасно сочетается с льняной тканью.




Dekor na wieczku wykonałam sama, jak również: kwiaty i gałązki - z tkaniny, jagody - z masy polimerowej.
Объемный декор я сделала сама: цветы и веточки - из ткани, ягодки - из полимерной глины.
Jedną z zawieszek, które zdobią pudełko, zrobiłam z arkusza z wyciętymi elementami na odwrocie okładki zestawu.
Один из тегов, которыми декорирована шкатулка, я сделала из листа с вырезными элементами на оборотной стороне обложки набора скрапбумаги.
Oprócz pudełka chciałem zrobić ozdobne ramki. Jedna z nich jest okrągły z motylem.
В дополнение к шкатулке мне захотелось сделать декоративные рамочки. Одна из них круглая с бабочкой. 

Wszystkie elementy uniosłem ponad płaszczyznę, aby wyglądały ciekawiej i bardziej obszernie.
Все элементы я подняла над плоскостью, чтобы они смотрелись более интересно и объемно.

Druga rama jest prostokątna. Umieściłem na nim napis „Śnij”. Tutaj również podniosłem wszystkie elementy nad płaszczyzną za pomocą arkusza octanowego.
Вторая рамочка прямоугольная. На ней я разместила аффирмацию "Мечтай". Здесь все элементы я также подняла над плоскостью с помощью ацетатного листа. 
Wydruk na papierze do scrapbookingu przechodzi w obszerny kwiatowy dekor w palecie kolorów kolekcji Simple Story 3 Beige. 
Lniany materiał również wycięłam wykrojnikami.
Wykrojnik wykonany jest z tej samej tkaniny lnianej, której użyłem do stworzenia pudełka.
Принт на скрапбумаге поддерживает объемный цветочный декор в цветовой палитре коллекции Simple Story 3 beige .
Вырубка сделана из той же льняной ткани, которую я использовала для создания шкатулки.


I krótki film z prezentacji: 
Предлагаю посмотреть небольшое обзорное видео.

Materiały wykorzystane w pracy:
В работе использована скрапбумага:


Z całego serca życzę Wam wielu inspiracji i do zobaczenia przy następnym spotkaniu!
От всей души желаю вам вдохновения и прощаюсь до новых творческих встреч!




6 komentarzy:

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)