poniedziałek, 7 lutego 2022

"Shine Bright Beautiful Sunflower" Layout by Amy Voorthuis

Witajcie kochani przyjaciele ScrapAndMe!

Byłam bardzo podekscytowana, gdy ta piękna nowa kolekcja pojawiła się na moim progu! Postanowiłam wykorzystać ją natychmiast do mojej najnowszej inspiracji z użyłciem dwóch zdjęć mojego męża i Abbey. Muszę powiedzieć, że ta śliczna kolekcja „Sunflowers” przemawia do mojego serca, cieszy mnie choć nie jestem fanką żółci w moich layout'ach, ale ta jest bardzo delikatna. 

Hello lovely ScrapAndMe Friends, 

I was so excited when this pretty new collection showed on my doorstep! That I had to use it right away for this layout I used two pictures of my husband & Abbey. I have to say this pretty "Sunflowers" collection speaks to my heart it makes me happy and I am not a real fan of  yellow in my layouts but this is very delicate.

Shine Bright Beautiful Sunflower: 

Użyłam arkusza 9/10 i przeciąłem go po środku, a następnie złożyłam razem po przeciwnej stronie, bardzo często używam tej techniki, ponieważ wydaje mi się, że moja praca przez to staje się wyjątkowa. Naprawdę uwielbiam nowe paski tekstowe w tej kolekcji. Wycięłam też słowo „Słonecznik” i przyszyłam wokół paski tekstowe oraz zewnętrzną krawędzi mojego layoutu.

I took sheet 9/10 and cut it in two and place it together on the opposite side, I use that technique very often because it makes it special I think. I really love the new text strips in this collection I also cut out the word "Sunflower" & I stitched around the text strips and outer edge of my layout.


ScrapAndMe papers used:
 

 

 




Dziękuję za dzisiejsze odwiedziny, 
jeśli macie jakieś pytania nie krępujcie się ich zadać w komentarzu. 
Uściski 
Thank you so much for visiting the blog today 
nd if you have any questions don't be afraid to ask me in a comment.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)