poniedziałek, 21 lutego 2022

"So Cute" Layout by Amy Voorthuis

Witam Was, przyjaciele ScrapAndMe!

Dzisiaj to moja kolej aby pokazać na tym uroczym blogu moją inspirację, tym razem użyłam kolekcji "Bright & Soft" do zrobienia tego layoutu. Na zdjęciu widzicie moją córkę Abbey, miała wtedy około roku. Do włosów przyczepiłam jej małą wstążeczkę, wcześniej miała za krótkie włosy do takich ozdób. Jako tło wykorzystałam jeden z arkuszy Woods, jak również jako uwypuklenie zdjęcia.  

  Goodmorning ScrapAndMe Friends

Today it's my turn to post again on this lovely blog and this time I have used the petty "Bright & Soft" collection for making this layout. On the picture you see Abbey when she was about one year old & I put a little bow in her hair because before her hair was to short to do that. For the background I have used a sheet from the Woods collection also to matt my picture.

"So Cute"

Na brzegach dodałam przeszycia, użyłam również stempli i masek, a na koniec ozdobiłam pracę ozdobnymi kamykami, perełkami. Następnie spryskałam pracę mgiełką, po dodaniu motylków. Bardzo lubię paski z napisami z kolekcji Sunflowers. Tu dodałam trzy. 

  I also did some stitching, stenciling & stamping on my layout and in the end I added some art stones, wishing bubbles & nuvo crystal drops {on the stenciling}. Then I sprayed some mist after I added the butterflies. I really love the word strips from the new collection "Sunflowers"I added three.






Użyte materiały:

 


 Dziękuję za dzisiejsze odwiedziny, 
jeśli macie jakieś pytania nie krępujcie się ich zadać w komentarzu. 
Uściski 

Thank you so much for visiting the blog today 
nd if you have any questions don't be afraid to ask me in a comment.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)