piątek, 18 marca 2022

Afternoon Sky

Cześć kochani! Przychodzę dziś do Was z karteczką przygotowaną na bazie nowej, pachnącej i świeżutkiej kolekcji Afternoon Sky. W tej pracy ograniczyłam się tylko do tej jednej kolekcji, ale już mnie korci by zmiksować ją z innymi. Niebieski w różnych przejściach i odcieniach jest rewelacyjny! Ciesze się, że w kolekcji znalazł się granat (ciemny jak noc), bo świetnie będzie kontrastował i dodawał pazura projektom..... a dzis postawiłam na delikatność i użyłam jasnych kolorów z bielą!

Forma kartki też inna niż tradycyjne modele. Posiada skrzydło na przedniej stronie, dzięki czemu udało mi się wygospodarować miejsce na dodatkową przestrzeń. Umieściłam tam cytat A. Einsteina. Jest świetnie zakamuflowany i niewidoczny na pierwszy rzut oka.







 

W pracy użyłam:

 

   
 
 
 
Dziękuję za odwiedziny, pozdrawiam
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)