poniedziałek, 7 marca 2022

"Smile Beauty" Layout by Amy Voorthuis

Witajcie kochani przyjaciele ScrapAndMe,

Cieszę się, że jesteście tu dzisiaj z nami, tym razem wykorzystałam niesamowitą kolekcję „Sapphire Days”, którą zmiksowałam z kolekcją „Something Else”. Naprawdę lubię łączyć kolekcje, robię to zresztą w wielu moich pracach. Użyłem prawie wszystkich wycinanek z szafirowego arkusza na tym układzie, więc mam nadzieję, że wkrótce pojawi się kolejna nowa niebieska kolekcja.

Hello lovely ScrapAndMe friends, 

I am delighted that you are here with us today, this time I used the always amazing "Sapphire Days" collection which I mixed with the "Something Else" collection. I really enjoy mixing collections I always do that with my other DT's too. I did use almost all my Sapphire cut outs on this layout so hopefully there will be another new blue collection soon.  

Smile Beauty: 
Na zdjęciach widzicie moją małą księżniczkę Abbey, zdjęcia zrobiłam wczoraj na urodziny mojego męża, ma ładne włosy, trzyma sukienkę i tańczy w niej tak uroczo. Do tego układu dodałam cztery warstwy papieru, a arkusz tła (czarny z tekstem) i górny arkusz zszyłam wokół krawędzie.

On the pictures you see our little princess Abbey taken yesterday on my husbands & mine birthday, her hair all pretty and holding her dress & dancing in it so adorable. For this layout I added four layers of paper and on the background sheet {the black with text on it} & on the top sheet I stitched around the edges. 


Ta kolekcja jest jedną z moich ulubionych, ponieważ uwielbiam melancholijne kolory, ramki, które widzisz na tym układzie, pochodzą z "Frosty Days" i "Pink Blossom 2". Od dawna planowałem zrobić coś z tymi pięknymi ramkami.

This collection is one of my favorites since I love blues, the frames you see on this layout are from Frosty Days & Pink Blossom 2 I was long planning on making something with this pretty frames.



Te zegary są tak fajne, że stanowią świetny dodatek do twojej pracy, przynajmniej tak myślę. Dodałem stempel odręcznego pisma pod moim szablonem, aby uzyskać większy wymiar. Na koniec dodałem kilka fraz, słów i szklanych kaboszonów oraz napisów do mojego layoutu i gotowe.

Those clocks are so cool they make a great addition to you work at least that's what I think. Underneath my stenciling I added a script stamp to make more demension. At the end I added some phrases, words & wishing bubbles to my layout and voila it's done. 



Użyte materiały:
Scrap And Me papers used: 
 



 Dziękuję za dzisiejsze odwiedziny jeśli macie jakieś pytania nie krępujcie się zadać ich w komentarzu.

Thank you so much for visiting the blog today and if you have any questions don't be afreid to ask me in a comment.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)