piątek, 11 marca 2022

Wiosenna kartka

 Witajcie!

Na dworze zaświeciło słońce i od razu zrobiło się jakoś przyjemniej. Wiosna to zdecydowanie moja ulubiona pora roku. Po długiej zimowej przerwie, pochłaniam każdy promyk słońca, każdy zielony listek i pierwsze kwiaty. Wiosenny nastrój udzielił mi się również podczas tworzenia kartki, na naszym ostatnim spotkaniu na Facebooku. Kolekcja papierów Bright & Soft idealnie nadaje się na wiosenne prace, dlatego to właśnie z niej postanowiłam skorzystać. Podczas transmisji wykonaliśmy kartkę z wysuwanym elementem pop up, którą następnie ozdobiłam materiałowymi kwiatami, koronkami i cekinami. 

Jeśli z jakiegoś powodu nie było Cię na wspomnianym live, to nic straconego, możesz go zobaczyć tu.




Wykorzystałam:





Pozdrawiam serdecznie
Ania



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)