piątek, 1 kwietnia 2022

"Blowing Bubbles in the Sky" Layout by Amy Voorthuis

Wesołego piątku mili przyjaciele ScrapAndMe!

Uwielbiam najnowszą kolekcję „Afternoon Sky”, tak bardzo chciałam stworzyć kolejną pracę z tych papierów. Tym razem postanowiłam oprawić czarnobiałe zdjęcia mojej córki, która puszcza bańki mydlane, no cóż tak naprawdę chce to robić cały czas :)  Do mojego układu użyłam arkusza 05/06, który przecięłam w połowie i zewnętrzne brzegi skierowałam do środka. Zanim to jednak zrobiłam obcięłam ten arkusz o centymetr i przeszyłam go na krawędziach. Następnie ułożyłam go na arkuszu 07/08. 

Happy Friday lovely ScrapAndMe friends, 

I adore the newest collection „Afternoon Sky” so much that I had to create another layout with it. This time I made the pictures black/white my loves daughter blowing bubbles she wants to do it the whole day long hahaha. For this layout I used the pretty 5/6 sheet and cut it in half then I placed the opposite sides next to each other. But first I cut off one cm of the outer edge and stitched around it. Then I placed it on the 7/8 sheet. 

Zanim połączyłam ze sobą papiery wycięłam środek granatowego arkusza, aby użyć go do do podbicia moich zdjęć i wyciętych ramek. Dodałam gdzieniegdzie stemple kropli wodnych i kalkomanię. Następnie wybrałam miejsca na przytwierdzenie fotografii, wreszcie mogłam ozdobić je mnóstwem wyciętych elementów, kwiatów i motyli. 

Before I placed the upper sheet on the darker blue sheet I cut out the middle part to matt my pictures & frames. Then I added waterdrop stamps and rub-ons randomly on my layout. After that I looked where I wanted to place my pictures and stuck them to my layout and now I could embellish it with a bunch of fussy cut pieces, flowers and butterflies. 


Na koniec przykleiłam kilka napisów na folii, słów na ramkach. Wykończyłam całość dodając mgiełki. Mam nadzieję, że spodoba Wam się moja praca i będzie inspirująca do podjęcia kreatywnych prac z papierami ScrapAndMe

In the end I used some rub-on phrases, words on the frames and I finished it off by using some shimmer spray. I hope you enjoyed my work and I have inspired you to use your beautiful ScrapAndMe papers. 




Użyte materiały:
Scrap And Me papers used: 

 

 

  Dziękuję za dzisiejsze odwiedziny jeśli macie jakieś pytania nie krępujcie się zadać ich w komentarzu.

Thank you so much for visiting the blog today and if you have any questions don't be afraid to ask me in a comment.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)