czwartek, 21 kwietnia 2022

"Shine Bright Always" Layout by Amy Voorthuis

Witajcie mili przyjaciele! 

Dzisiaj pokażę Wam inspirację z pięknych papierów Sunflowers. "Postarzyłam" zdjęcia z Abby stojącej wśród wspaniałych żółtych kwiatów. Na mojej pracy rozmieściłam ręcznie robione kwiaty słoneczników, które wykonałam z trochę starszego wykrojnika, środki udekorowałam  brokatowym szkłem...Na tym layoucie znalazło się też dużo elementów mixed mediowych. 

Hello lovely fiends!

Today I show you some inspiration with the pretty 'Sunflowers" collection for this layout I aged the pictures of our Abbey surrounded by gorgeous yellow flowers. The sunflowers are handmade with an older die I had in my stash for the centres I used glitter glass...I did a lot of mixed media on this layout.

Najpierw przygotowałem arkusz tła za pomocą przezroczystego gesso, aby później użyć kilku mgiełek i szablonu. Postarzyłąm krawędzie wszystkich zewnętrznych stron. Skończyłem layout, dodając trochę kryształów i kamieni artystycznych

First, I prepped the background sheet with clear gesso to, later on, use some sprays & a stencil. I distressed the edges of all the outer sides of my sheets. And I finished my layout by adding some crystals & art stones. 






Użyte materiały:
Scrap And Me papers used:




  Dziękuję za dzisiejsze odwiedziny jeśli macie jakieś pytania nie krępujcie się zadać ich w komentarzu.

Thank you so much for visiting the blog today and if you have any questions don't be afraid to ask me in a comment.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)