środa, 6 kwietnia 2022

Pamiątka Chrztu Świętego - Sapphire Days - Prezentacja albumu

Witam Was serdecznie na naszym blogu!

Dzisiaj mam dla Was pracę z wyjątkowej kolekcji Sapphire Days. Wykonałam z niej album w pudełku z okazji Chrztu Świętego. 
W środku znajdują się tylko dwie karty, gdyż miał być to prezent na kilka zdjęć z rodzicami chrzestnymi, a pozostałe umieszczone zostaną w albumie tradycyjnym. Wierzch pudełka ozdobiłam kwiatami i listkami z arkusza do wycinania, jak również kwantami ręcznie robionymi i liskami z wykrojników. Cała kompozycja ułożona jest na arkuszu ozdobionym dziurkaczem brzegowym, który nadał mu wyglądu serwetki.  

 Kompozycja jest dość przestrzenna. 
Pomiędzy listki i kwiaty poutykałam kawałki tekturowych gałązek, 
dodałam też kamyczki i cekiny.

 

Okładka albumu zdobieniami nawiązuje do wierzchu pudełka, 
pojawiły się dodatkowo półperełki i zgrabne tagi.






I jeszcze krótka prezentacja:




Wykorzystana kolekcja i tekturki:

Dziękuję za uwagę i do zobaczenia :) 



1 komentarz:

  1. Piękny zestaw i wspaniała pamiątka. Komentuję tu bo na Twoim blogu Agnieszko nie mogę bo wyświetla się: 'tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze" :-(. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)