sobota, 21 maja 2022

"Family Photo's" Layout by Amy Voorthuis

Cześć przyjaciele ScrapAndMe.

Jak miło, że znowu jesteście z nami, tym razem chce pokazać Wam jak oscrapowałam zdjęcie mojej małej rodziny. Zrobiliśmy sobie sesję zdjęciową jakieś dwa miesiące temu i zorientowaliśmy się, że to zdjęcie wygląda bardzo podobnie do jednego z sesji z zeszłego roku, tylko tamtym razem Abbey robiła głupie miny bo nie chciała być na zdjęciu.  

Hi ScrapAndMe Friends. 

How lovely of you to visit the blog today, this time I have scrapped a picture of my little family. We did a photoshoot about two months ago and we let the picture look one we made more then a year ago, only Abbey was making silly faces because she didn't want to be on a picture. 

Family Photo's:

W tym układzie połączyłam trzy kolekcje papieru {kocham to robić} oraz wiele warstw, szwów i wyrafinowanych cięć. Dodałam też szablon na tle. To był tak zabawny układ, że mam nadzieję, że Wam się spodoba.

For this layout I combined three paper collections {love doing that} and lots of layering, stitching & fussy cutting. I also added a stencil on the background. This was such a fun layout to create hope you like it.




Użyte materiały:
Scrap And Me papers used:


 

 Dziękuję za dzisiejsze odwiedziny jeśli macie jakieś pytania nie krępujcie się zadać ich w komentarzu.
Thank you so much for visiting the blog today and if you have any questions don't be afraid to ask me in a comment.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)