niedziela, 4 czerwca 2023

Etui na bon zakupowy - tutorial Aga Mirkowska

 Cześć, 

zbliża się koniec roku i znów pojawia się zagwozdka, jak podziękować Nauczycielom? Ja wraz z rodzicami w przedszkolu postawiliśmy na praktyczny pomysł: bon do sklepu, ale nie byłabym sobą, gdybym go ładnie nie opakowała.


Wykonałam etui wraz z tutorialem na YouTube. Zapraszam do oglądania udostępnianych tam treści oraz subskrypcji!



Etui jest ruchome. Z jednej strony pojawiają się życzenia, a z drugiej wspomniany bon na zakupy. 


Wykorzystałam kolekcję Celebrations Rouge 2 oraz dedykowane do niej dodatki do wycinania. 


Napis wycięłam z okładki wyżej wymienionej kolekcji. Użyłam do tego wykrojników dostępnych w sklepie. 


A tak etui wygląda w ruchu:



Jak Wam się podoba taki pomysł na prezent?

Pozdrawiam,

Aga Mirkowska


Linki do produktów:







1 komentarz:

  1. What a pretty 'envelope' you made for a giftcard Aga. And although I cannot understand what you are saying, it is a nice tutorial as well. Thank you for that!
    Miłego niedziela.
    Pozdrowienia, Wilma.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)