czwartek, 15 czerwca 2023

Kartka z podziękowaniami - Bright & Soft - by Agnieszka Korman

 Witam Was i cieszę się ogromnie, że mogę podzielić się z Wami moją inspiracją - kartką w pudełku. Okazja jest szczególna bo dotyczy przejścia na emeryturę i zasługuje na wyjątkową pamiątkę, dlatego z wielką radością poświęciłam czas na wykonanie tego projektu.

Kartka w pudełku została wykonana z użyciem pięknych papierów "Bright & Soft" marki ScrapAndMe. 
Te delikatne, pastelowe odcienie doskonale oddają charakter tej radosnej chwili.  
Jak widzicie, każdy detal został starannie dobrany.

Na wieczku pudełka umieściłam grafikę okna, którą znalazłam na okładce tego zestawu. By nadać jej jeszcze więcej uroku, ozdobiłam ją wyciętymi listkami i kwiatami z dodatkowych arkuszy dedykowanych do tej kolekcji. Te drobne elementy dają pracy niesamowitej subtelności.

W trakcie tworzenia tego projektu, sięgnęłam również po materiałowe kwiaty, które doskonale pasują do kolorystyki kartki. Dodatkowo, aby dodać jej odrobinę blasku, użyłam cekinów, półperełek i małych kuleczek. Te małe detale tworzą efektowne i piękne zdobienie, które przyciąga uwagę.

Cały projekt kartki jest spójny pod względem kolorystycznym i stylistycznym. Kontynuacja motywów graficznych oraz staranne dopasowanie ozdób sprawiają, że prezentuje się ona jako elegancka i harmonijna całość.

Wykonanie tej kartki w pudełku było dla mnie prawdziwą przyjemnością. Z każdym etapem projektu czułam, że powstaje coś wyjątkowego i osobistego. To nie tylko pamiątka, ale także wyraz wdzięczności i życzeń dla osoby, która przechodzi na zasłużoną emeryturę.







Dziękuję, że odwiedzacie bloga ScrapAndMe właśnie dzisiaj. 
Mam nadzieję, że ten komplet będzie dla Was inspirujący :) 


Użyte materiały:




1 komentarz:

  1. Stunning creation you have here Agnieszka, so very beautifully done! And yes it is very delicate indeed. So many gorgeous flowers and so many details... sublime!
    Wishing you a miły weekend. 🙂
    Pozdrowienia, Wilma.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)