sobota, 9 września 2023

Happy Holidays - Monika Jakubowska

 Witajcie, tu Monika.
Nie wiem, czy wiecie, ale uwielbiam robić świąteczne kartki. 
A teraz już mogę je robić, zwłaszcza, że w Scrapandme mamy nową, 
piękną kolekcję Happy Holidays, z bajeczną ilością fantastycznych dodatków do wycinania. 
Oczywiście nie mogłam się im oprzeć, w związku z czym powstała od razu cała paczka kartek, 
ale dziś pokażę Wam dwie z nich.
Do zrobienia pierwszej użyłam papieru Happy Holidays 09. 
Na nim nakleiłam prześliczną grafikę miasta z Christmas 17 i całe mnóstwo listków i kwiatów
 wyciętych z Christmas15 i Christmas 19. Napis pochodzi z okładki.
 



Druga kartka jest w odcieniach niebieskiego, chociaż zrobiłam ją z tej samej kolekcji Happy Holidays. 
Okleiłam ją papierem Happy Holidays 01/02, na niej umieściłam grafikę z Christmas 17. 
Listki i kwiaty wycięłam z Christmas 15, Christmas 16, Leaves 11 i Christmas 19, 
a napis i przesłodki bałwanek z okładki.  
 
 


Użyte produkty:
 








Dziękuję za spotkanie i pozdrawiam serdecznie!

 
 

2 komentarze:

  1. Well, this is.. this is just stunning Monika! Such gorgeous creations, a real pleasure for the eye, LOVE IT! 🥰
    Have a miły weekend! 🌞
    Pozdrowienia, Wilma.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)