czwartek, 21 września 2023

Świąteczne kartki - Monika Jakubowska

 Witajcie, tu Monika.
Nowa, piękna kolekcja Happy Holidays, z bajeczną ilością fantastycznych dodatków do wycinania 
zainspirowała mnie do zrobienia kolejnych świątecznych kartek.
Do zrobienia pierwszej użyłam papieru Happy Holidays 06/07. 
Na nim nakleiłam cudną piernikową chatkę z okładki, z niej pochodzi też dzwonek, napis i choinka. 
Dodałam  oczywiście całe mnóstwo listków i kwiatów wyciętych z Christmas 15  i Christmas 19.
 


 
Druga kartka jest okrągła, okleiłam ją niebieskim papierem Happy Holidays 05/06. 
Świetny, radosny bałwanek z Christmas 17 znalazł sobie miejsce wśród jagódek i listków  wyciętych z Christmas 15 i Christmas 16
 

 

 
Użyte produkty:

 

 

 


Dziękuję za spotkanie i pozdrawiam serdecznie!


 

2 komentarze:

  1. Woow Monika, świetny! How wonderfully done, these are really beauties with this wonderful new collection. Very extra ordinary and a pleasure for the eye...love it! 🥰
    Miłego dnia.
    Pozdrowienia, Wilma.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)