środa, 27 września 2023

Papierowa bombka - Happy Holidays- Agnieszka Korman

Witajcie :)
Cieszę się, że spotykamy się dzisiaj na blogu ScrapAndMe i mogę podzielić się z Wami moją najnowszą inspiracją! 
Happy Holidays całkowicie mnie oczarowały, za każdym razem kiedy rozkładam arkusze tej kolekcji, pojawia się kolejny twórczy pomysł. Choć zima ciągle przed nami, to ja całkowicie przesiąkłam tematyką bożonarodzeniową. Dzisiaj nie będzie inaczej! 
Tą bombkę papierową wykonałam z dwóch arkuszy Nr 10. Wycięłam kółeczka, 
a następnie złożyłam je na pół, po czym przyklejałam je do siebie, aż powstała okrągła bombka.
Jak widzicie na zbliżeniu, brzegi pokryłam złotą farbą. 
Ten zabieg pozwolił i na ukrycie niewielkich niedociągnięć podczas klejenia. 
Dookoła utworzyłam ozdobny wieniec z wycinanek, cekinów, perełek i brokatu.
Mam nadzieję, że moja praca zainspiruje Was do tworzenia świątecznych dekoracji. 
Cieszcie się swoją twórczością!
Dziękuję za uwagę i do zobaczenia :) 
Użyte papiery:
 

1 komentarz:

  1. 😲 Such a wonderful creation you have made Agnieszka! Just gorgeous, very prettily done! 🥰
    Miłego dnia.
    Pozdrowienia, Wilma.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)