wtorek, 6 lutego 2024

JOYFUL KIDS i walentynkowe kartki DL

 Witajcie!

Dzisiaj będzie bardzo kolorowo, ponieważ na warsztat wzięłam dziecięcą kolekcję JOYFUL KIDS i o delikatnych barwach nie ma tu raczej mowy 😉 Dosyć długo zastanawiałam się jak "ugryźć" te arkusze i jak inaczej można je użyć niż w oczywistych dziecięcych pracach. Jakoś tak przez przypadek w ręce wpadły mi drewniane serduszka zakupione w kwiaciarni i pomyślałam, że czemu by nie wykorzystać dziecięcej kolekcji do walentynkowych kartek - w końcu kto powiedział, że kartki dla zakochanych muszą być czerwone, prawda? 😁 

Z arkuszy z niebieskim i żółtym tłem zrobiłam kwiaty. Dodatkowo wykorzystałam wykrojniki w kształcie gałązek i kliszy filmowej (dostępne w naszym sklepie) i wycięte wzory wkomponowałam w projekt. Mam nadzieję, że spodoba się Wam takie kolorystyczne połączenie 💙💗💛

Użyte materiały:

Pozdrawiam serdecznie,
Kasia




  

1 komentarz:

  1. You made just gorgeous creations Kasia, very richly filled. Love it! 👏🥰
    Miłego dnia.
    Pozdrowienia, Wilma. 🍀

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)