piątek, 9 lutego 2024

Kartka z okienkiem - Monika Jakubowska

Witajcie, tu Monika :)
Na dzisiejsze spotkanie przygotowałam kartkę wielkanocną z bogato ukwieconym okienkiem. 
Kartkę okleiłam papierem Watercolors 05/06, który stanowi delikatne, stonowane tło.
 Śliczne okno z okiennicami wycięłam z arkusza Doors & Windows 2. 
Dodałam też mnóstwo kwiatów z foamiranu,
 kwiaty wycięte z Watercolors Flowers 1 i listki z Leaves 06. 
Mam nadzieję, że taka wersja kartki wielkanocnej Wam się spodoba :)
 


 
Użyte produkty:
 



 
Dziękuję za spotkanie i pozdrawiam serdecznie!

 

2 komentarze:

  1. Cudowna Monika! Such a wonderful project you have made... Looks really gorgeous. 🥰
    Miłego dnia i miły weekend. 🌷
    Pozdrowienia, Wilma. 🍀

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)