środa, 3 kwietnia 2024

Birthday crown from Susanne Halseth

Hi
Today I want to show you a birthday crown I made for my niece on her 1st anniversary. 
I did the same thing for her older sister when she turned 1 year and she thought it was so cool that her little sister got one too.
The crown is pretty simple, but the papers are so gorgeous that I didn’t want to cover up any more of it than I had to.  

Cześć 
Dzisiaj chcę Wam pokazać urodzinową koronę, którą zrobiłam dla mojej siostrzenicy na jej 1 urodziny.  Taką samą zrobiłam dla jej starszej siostry, kiedy skończyła 1 rok i pomyślałam, że to fajnie, jak jej młodsza siostra też taką dostanie. Korona jest dość prosta, ale papiery są tak wspaniałe, że nie chciałam zakrywać ich więcej niż musiałam.  




Products used/Użyte materuiały:






Wishing you a crafty day.

Susanne :) 

Życzę Wam kreatywnego dnia :) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)