sobota, 27 kwietnia 2024

Kartka ślubna w kształcie koperty Agnieszki Korman z Pink Roses

 Dzisiaj mam wielką przyjemność spotkać się z Wami i pokazać moją inspirację. 

Jest to kartka w kształcie otwartej koperty z przestrzenią w środku, którą wypełniłam bogatą, przestrzenną kompozycję. Tym razem sięgnęłam po listki, które urzekają mnie swoimi kolorami i kształtem. Oprócz tego wycięłam domek dla pary ptaszków i obrączki. Na listkach ułożyłam kwiaty, a całą kompozycje delikatnie oprószyłam mikrokokami, delikatnymi cekinami i brokatem.

Kartka jest zawiązywana na wstążkę, gdyż z tyłu otwiera jak klasyczna kartka, 
więc jest dużo miejsca do napisania życzeń. 






Mam nadzieję, że moja inspiracja Wam się spodoba i skłoni do twórczych wyzwań.
Pozdrawiam Agnieszka
Użyte materiały

1 komentarz:

  1. What a gorgeous creation this is Agnieszka, very elegant! Prześlicznie... 👏 🥰
    Pozdrowienia i miłej niedziela. Wilma. 🍀

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)