środa, 17 kwietnia 2024

Kartka na zakończenie roku szkolnego

Witajcie! 

Dzisiaj chciałabym podzielić się z Wami moją najnowszą inspiracją - kartką na zakończenie roku szkolnego! Stworzyłam ją przy użyciu cudownej kolekcji Pink Roses, ozdabiając ją wyciętymi kwiatami i listkami, tu i ówdzie dodałam delikatną koronkę. W centralnym punkcie umieściłam piękny napis, pokryty pudrem do embossingu, pod nim zaś znalazła się subtelna ramka z tekturki.

Cieszę się, że mogłam wykorzystać różnorodne elementy, aby stworzyć tę kompozycję. Dzięki odpowiedniemu ich ułożeniu, kartka zyskała przestrzenność i wyjątkowy charakter. Mam nadzieję, że ta praca zainspiruje Was do własnych twórczych eksperymentów! 




Pozdrawiam Was i do zobaczenia :)
Agnieszka

Użyte materiały:



1 komentarz:

  1. Cudowna kartka Agnieszka, with this gorgeous new collection 'Pink Roses.' Very beautifully done! 👏 🥰
    Miłego wieczoru. Pozdrowienia, Wilma. 🍀

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)