czwartek, 3 września 2020

Bukiet na osiemnastkę

Kochani,
z ogromną przyjemnością chcielibyśmy przedstawić Wam naszą kolejną nową zdolną projektantkę 
Monikę Jakubowską
 która od dzisiaj będzie Was inspirowała swoimi pięknymi pracami.

It’s a big pleasure for us to introduce to you our new skilled designer
Monika Jakubowska 
who - from now on - will be giving you lots of inspirations by her artworks.
................................................................................



Witajcie.
Nazywam się Monika Jakubowska, możecie mnie również znać jako Monię ;) Mieszkam na Lubelszczyźnie z mężem i dwójką dzieci. 
Moja przygoda ze Scrapbookingiem rozpoczęła się w 2008 roku i wciąż trwa. Uwielbiam piękne kwiaty, wycinanki, błyskotki i oczywiście cudne papiery.

Jestem zaszczycona mogąc dołączyć do wspaniałego DT ScrapAndMe, bardzo dziękuję za zaproszenie. Mam nadzieję, że będę umiała sprostać wyzwaniu i pokażę Wam urodę pięknych papierów ScrapAndMe.

My name is Monika Jakubowska, also known as Monia, I live in Poland, with my husband and two children. I have been scrapbooking and cardmaking since 2008. My style was changing over the years, I think that now it is romantic, shabby, elegant style. I love flowers, laces, bling, die cuts and of course beautiful papers.

I`m so very happy and honoured to be a part of ScrapAndMe family now. I hope I`ll inspire you with my works.
 
Na początek przygotowałam mocno ukwieconą kartkę na osiemnastkę, którą ozdobiłam papierami z kolekcji Celebrations Rouge.
For a start, I made an 18th birthday card with lots of flowers and beautiful papers from Celebrations Rouge collection.
 

Aby ozdobić kartkę okleiłam ją ślicznymi papierami Celebrations Rouge 07 and 08
a potem dodałam mnóstwo kwiatów wyciętych z arkusza  Celebrations Rouge cut out sheet i listków z arkusza Leaves cut out sheet.
Ozdobiłam również pudełko - okleiłam je papierem Celebrations Rouge 08 
i dodałam fragment Celebrations Rouge 01 z cudną kompozycją kwiatową. 

To decorate my card I used beautiful, sweet  Celebrations Rouge 07 and 08
added lots of my handmade flowers and flowers cut out from Celebrations Rouge cut out sheet and leavest cut out from Leaves cut out sheet.
I also decorated a box - I used Celebrations Rouge 08 and a piece of gorgeous Celebrations Rouge 01.



 
Użyte produkty:
https://scrapandme.pl/pl/kategorie/3489-celebrations-rouge-0708.html
 https://scrapandme.pl/pl/kategorie/3486-celebrations-rouge-0102-.html
 https://scrapandme.pl/pl/kategorie/3494-celebrations-rouge-flowers-arkusz-do-wycinania.html
 https://scrapandme.pl/pl/kategorie/2569-leaves-arkusze-do-wycinania.html
Dziękuję za spotkanie, pozdrawiam serdecznie! 
Thanks for watching, best wishes!
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)