środa, 2 września 2020

Gościnnie Katarzyna Bielak/Guest designer

Z wielką przyjemnością przedstawiamy Wam kolejnego gościa. Zawitała do nas dzisiaj 

Katarzynę Bielak

zwyciężczyni wyzwania nr 70, z przepięknymi inspiracjami :) 

Zapraszamy do zapoznania się z jej pracą.


Cześć :)

Bardzo się cieszę, że mogę kolejny raz gościć na waszym blogu:)

W moich pracach często używam papierów Scrapandme, dlatego miałam problem z wyborem prac, które chciałabym dziś pokazać:) Ale, że sezon ślubny trwa w najlepsze, wybór padł na dwie kartki zrobione na tą właśnie okazję. Pierwszą wykonałam z kolekcji Meadow Impressions - kolekcji, która skradła moje serce, moja miłość do niej się nie kończy:) Gdy nie mam weny to wystarczy, że sięgnę po te papiery, a pomysły same wpadają do głowy. Tekturkowe, zembossowane serca oraz wianek uzupełniają patchworkową kompozycję.

Drugą kartkę zrobiłam ze starszej kolekcji - Sentimentals. Bardzo podoba mi się jej kolorystyka, jest taka romantyczna, idealna na ślubne prace:) Tu również użyłam tekturkowej ramki oraz serc.

Pozdrawiam i zapraszam do odwiedzenia mojego bloga https://kabis-kartki.blogspot.com/

Kasia Bielak









Dziękujemy Kasi za przyjęcie zaproszenia, 
a Was zachęcamy do brania udziału w naszych wyzwaniach :) 

2 komentarze:

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)