poniedziałek, 28 września 2020

Small cards with great inspiration from Maria Chesnokova

 Hello - hello dear friends!

With you today Maria Chesnokova, I want to show you small postcards made at the same time. 

Witam - witajcie drodzy przyjaciele!

Dziś Maria Chesnokova jest z wami, chcę wam pokazać małe pocztówki, które zrobiłam jednoczecśnie.


I associate these cards with the coming autumn, soft pink and green shades are perfectly complemented by kraft paper.

Karty te kojarzą mi się z nadchodzącą jesienią, delikatne odcienie różu i zieleni doskonale komponują się z papierem kraft.





This time, in addition to the cut out elements (leaves, flowers), I used kraft paper cutting and supplemented the card with snowberry berries.

Tym razem oprócz wycinanych elementów (listków, kwiatków) zastosowałam wycinankę z papieru typu kraft i uzupełniłam kartkę o śnieżne  jagody.


I really hope that you liked my babies, see you soon!

Mam nadzieję, że polubiłeś moje maleństwa, do zobaczenia wkrótce!


I used the collection 
                                                       CELEBRATIONS ROUGE 05/06



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)