niedziela, 14 lutego 2021

Różana Walentynka

Witajcie!

Dzisiaj obchodzimy Walentynki, więc nie mogło zabraknąć pracy związanej z tym tematem.
Przygotowałam różaną kartkę walentynkową z kolekcji "Rosy Days".
Wykorzystałam arkusze 01/02, 05/06 oraz arkusz "flowers" z elementami do wycięcia.
Listki, których użyłam pochodzą z arkusza "leaves 1", który powstał do kolekcji "Amidst the Roses".

W nawiązaniu do trwającego na naszym blogu wyzwania "Serce", 
postanowiłam wykorzystać tekturowe serduszko, które okleiłam papierem z kolekcji.
Stworzyło ono tło dla innej tekturki, z parą jadącą tandemem.
Taka karteczka świetnie sprawdzi się jako Walentynka,
ale śmiało możemy ją też wykorzystać jako kartkę z okazji ślubu, czy rocznicy.

Poniżej znajdziecie link do filmu z tutorialem na różaną Walentynkę.

Serdecznie zapraszam na moją inspirację!





Zapraszam na tutorial:


W pracy wykorzystałam:

  

  

  

  

Serdecznie pozdrawiam, 
Monika Conca


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)