niedziela, 28 lutego 2021

Wiosenna kartka - tutorial

Witajcie!

Zapraszam Was dzisiaj na wiosenną inspirację.
Ostatnio chodzą za mną kolory, które bardzo mocno kojarzą mi się z wiosną
- zieleń, fiolet oraz żółty.
W kolekcji "Meadow Impressions" można znaleźć piękne fioletowe arkusze
oraz cudne kompozycje kwiatowe i soczyście zielone liście.

Do tego zestawu dodałam jasno zielony arkusz 09/10 z kolekcji "Blooming Magnolia"
oraz moje ulubione szare deski z kolekcji "Rosy Days" - arkusz 01/02.
Kompozycję uzupełniłam słonecznie żółtymi kwiatami z foamiranu irańskiego,
tekturką z rowerem oraz cekinami i kryształkami.

Serdecznie zapraszam na moją inspirację!




Zapraszam również na tutorial:


W pracy użyłam:

   

   

Serdecznie pozdrawiam, 
Monika Conca




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)